مهمترین مناطق گردشگری الجزایر کدامند؟

بررسی مهمترین مناطق گردشگری الجزایر نشان دهنده دلایل سفر مسافرین در طی واحد های زمانی گوناگون به این سرزمین زیبا و اسرار آمیز است.

مهمترین مناطق گردشگری الجزایر
مهمترین مناطق گردشگری الجزایر

بررسی مهمترین مناطق گردشگری الجزایر نشان دهنده دلایل سفر خیل عظیمی از مسافرین در طی واجد های زمانی گوناگون به این سرزمین زیبا و اسرار آمیز است.

مهمترین مناطق گردشگری الجزایر

شهر الجزیره

شهر الجزیره (به انگلیسی: Algiers) توسط عثمانی ها تأسیس شد و جمعیت آن تقریباً 3.5 میلیون نفر است. دارحسن پاشا و کصبای قدیمی با خیابان های پرپیچ و خمش در میان شهر قدیمی، پیچ و خم شهری را تشکیل می دهند.

کنستانتین

کنستانتین یکی از مهمترین مناطق و مقاصد جذاب برای گردشگران است، زیرا هیچ کس نمی تواند به بسیاری از ساختمان های شهر خود را برساند، مگر زمانی که از پلی واقع در بالای شیار بزرگی عبور می کند که باعث می شود شهر خیره کننده و جذاب به نظر برسد.

مهمترین مناطق گردشگری الجزایر
مهمترین مناطق گردشگری الجزایر

غردایا از مهمترین مناطق گردشگری الجزایر

غردایا که توسط فیلسوف فرانسوی سیمون دوبوار به عنوان “نقاشی کوبیسمی ساخته شده زیبا” توصیف شده است، بخشی از استان باستانی پنتاپولیس و یکی از تنها پنج شهر بالای تپه در دره مذاب است که حدود هزار سال پیش ساخته شده این شهر به سه بخش احاطه شده توسط دیوارها تقسیم شده است و شامل برخی از بناهای مذهبی، از جمله یک مسجد خیره کننده که در ساخت آن شبیه یک هرم است، این شهر همچنین مرکز اصلی تولید خرما و ساخت فرش و پارچه است.

Tlemcen

شهر تلمسان (به انگلیسی: Tlemcen) یکی از مهمترین مناطق توسط کوه های باشکوه احاطه شده است، این منطقه شامل ساختمان های شگفت انگیز مراکشی است و در حال حاضر کار برای ساختن بزرگترین محوطه دانشگاهی که جهان می تواند شاهد آن باشد. شهر دارای ویژگی های متفاوتی است. فرهنگ ها و تاریخ کهن است، زیرا غنی از سبک های مختلف موسیقی و هنری است و منسوجات و صنایع دستی فراوانی که میراث اصیل آمازیغ و اندلس عربی را نشان می دهد.

تیممون

شهر تیممون به نام کاخ ها شهرت دارد و به خاطر تپه های شنی متحرک، نخلستان های وسیع و دریاچه نمک آن شهرت دارد. سودانی ها با وجود وسعت کوچک، فرهنگی غنی و تاریخی طولانی و متمدن دارند.

آنابا از مهمترین مناطق گردشگری الجزایر

آنابا به عنوان یکی از مهمترین مناطق گردشگری الجزایر دارای یک بندر طبیعی نزدیک به آب شیرین است، علاوه بر سواحل متعدد، خرابه های رومی که قدمت آن به تاریخ باستانی بازمی گردد و سنت آگوستین معروف ترین فردی است که در این شهر زندگی میکرده است.

اوران

شهر اوران (به انگلیسی: Oran) دومین شهر بزرگ جمهوری الجزایر است که یکی از تمدن های باستانی را پذیرفته است که قدمت آن به قرن دهم بازمی گردد و توسط کاشفان اندلسی تأسیس شد و تحت تأثیر تمدن های مختلف قرار گرفت. ; مانند اسلامی و اسپانیایی و شامل تعدادی جاذبه های فرهنگی و توریستی می باشد. به عنوان کاخ فرهنگ، و قلعه ای در محله اسپانیایی به نام “رز آلکازار” در بالای شهر قرار دارد.

عارف قهرمانزاده
متخصص برجسته مدیریت گردشگری و مدیر فروش شرکت آریا گشت ماکو با تجربه 10 ساله در زمینه تدوین برنامه‌های تفریحی و گردشگری و در بازاریابی خدمات گردشگری، شناخته شده است.